Ett stycke Photoshop CS5 rikare

Greetings from Santa Barbara! Andra veckan på college har avslutats, och det var inte långt ifrån att jag slocknade på lektionen idag. Jag vet inte varför, men jag märkte att jag började nicka till några gånger under lektionen. Som tur var så fick vi en kvarts rast, och då passade jag på att köpa kaffe. Det gjorde nog susen! Sedan har jag bara varit till skolans book store och köpt Photoshop CS5 och en almanacka.

Nu kanske många av er undrar: varför i helvete köper jag Photoshop när jag hade kunnat få det alldeles gratis av någon annan? För det första: jag behöver Photoshop. Okej? För det andra: jag fick hör att man som student fick 900 dollar i rabatt på Photoshop. Det är ungefär 80% av ursprungspriset. 80%! Kan det inte vara läge att passa på då? Jag vet, gratis är alltid gratis, men hey! Nu kan jag vara en av de utvalda som skänker iväg Photoshop till behövande.

Och för det tredje: här kommer lite bilder från dagen! Och en bild från gårdagen/natten...


Smygtitt på min recension av Takers.


Vid West Campus på väg hem från MAT 131.


Dagens käk: minipotatisbullar, minimorötter och köttbullar.


En almanacka och det omtalade Photoshop-inköpet.

Oavsett vilka inköp jag gör, hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan vad nice :D stannar du ett år?

2010-08-31 @ 09:55:04
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0