The legendary second day at Santa Barbara City College

Det var tänkt att jag skulle stiga upp när klockan ringde klockan kvart i åtta i morse. När jag väl stiger upp är klockan tio i nio. Det gjorde att jag kände mig otroligt stressad. Jag hade planerat att jag skulle hinna käka en ordentlig frukost och hinna koka en kopp kaffe samt spana in Fox News några minuter innan skolan. Detta förblev en fantasi eftersom jag bara duschade och skippade frukosten för att kunna hinna till lektionen. Nåväl, shit happens som man brukar uttrycka det.

I övrigt har dagen varit helt okej. Har närvarat på två lektioner idag. Från vad jag har läst/hört i kriterierna från kurserna så kommer det nog bli riktigt jäkla jobbigt! Nåja, förhoppningsvis är det ingenting jag inte kan hantera. Efter det stack jag hem för att fixa lite käk och sedan har jag bara hängt vid poolen. Om dryga timmen måste jag "crasha" en klass som jag egentligen ska läsa, men som jag råkade ta bort. Det resulterade i att jag hämnade på en väntlista och jag måste gå den här kursen för att lagligt kunna stanna i staterna. Wish me luck!

Här kommer några bilder från dagen som gått!


Hann i alla fall ta en bild innan min andra dag på college!


Det var mycket folk på colleget.


Som sagt, mycket folk.


Multi-tasking i köket! Gick okej tror jag. Bjöd även Zoe på lite käk.


Dagens käk!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0