Life isn´t about finding yourself

Greetings from Santa Barbara! Idag har jag inte haft någon lektion så jag passade på att ligga och dra mig i sängen länge idag. Närmare bestämt till halv tre, tretiden ungefär. Har bara varit på gymmet, sedan stuckit till donken och käkat, tagit en kaffe på Good Cup för att sedan åka hem. För tillfället gör jag inte alls mycket, men snart ska jag börja plugga inför min final i photojournalism imorgon. Jag vill göra bra ifrån mig. Jag måste göra bra ifrån mig...

Jag har inte så mycket mer att säga för tillfället. Just ja! Jag köpte en riktigt cool mugg på Good Cup när jag var där! En svart mugg med ett citat i vit text. Ni ska få se muggen, och citat får bli dagens smarta ord!


Life isn´t about finding yourself. Life is about creating yourself.

Med de orden avslutar jag detta inlägg. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0