"I don´t know, man!"

Greetings from Santa Barbara!

Jag funderar på om det börjar bli dags att börja alla inlägg med den meningen. Börjar känns väldigt uttjatat.

Hursomhelst, Jag ska sammanfatta onsdagen och torsdagen hittills.

På onsdagen var det återigen dags för digital imaging. Där satt jag och testade mig fram lite på mitt final project. Sedan käkade jag på cafeterian och stack hem direkt efter det. Resten av kvällen spenderades mest till att ta det lugnt, hälsa på hos Andrew och hans nya rumskamrat Evan i 217, sticka tillbaka till lägenheten, kolla lite TV och beställa hem lite Domino´s.

Just ja! Jag har köpt en cool t-shirt av Joey också! Man kan lysa med en UV-lampa på den så börjar den lysa i mörker. Jag ska försöka fixa en video någon dag så jag kan visa er.

Torsdag. Sista J101-lektionen för den här terminen innan final timed writing och typ näst-näst sista lektionen i J121. På J101 fick vi dela in oss i par och få en fråga som vi skulle försöka besvara på genom att gå runt på campus och fråga folk för att få tag på svaret. Jag och en kille vid namn Michael fick en frågan "Hur många procent av alla heltidslärare är asiater? Afroamerikaner? Vita? Män? Kvinnor?". Det var rätt intressant.

På "staff meeting" på J121 gick vi igenom lite kritik på tidningen. Utöver det hände inte så mycket mer. En tjej gjorde en story presentation.

Nu är jag hemma och chillar för tillfället. Funderar på att sticka till gymmet snart för att få ihop mina timmar, och när jag kommer hem igen: jobba på några quiz som måste göras innan lördag. Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: lasse med plåten

Who gives a flying fuck. And you are later

2010-12-04 @ 05:16:29
Postat av: Anders

I guess I am, Lasse! :)

2010-12-06 @ 08:28:10
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0