Wearing the christmas hat all week

Greetings from Santa Barbara! Dags för en ny sammanfattning av dagarna jag struntat blogga.

På måndagen hade jag bara Digital Imaging. Där kollade vi en dokumentär om föroreningar i samband med matindustrin. Detta för att vi har vårt final project till söndag. Vi ska skapa en "social awareness poster". Sedan gick jag hem, lagade lite käk och vid femtiden stack jag till gymmet. Efter gymmet blev det käk på donken med Emil från 224. Det var välbehövligt!

Råkade sedan slumra till i soffan och vaknade igen typ 20 minuter innan Conan började. Kollade Conan och satt sedan uppe hur länge som helst. Till slut somnade jag igen!

På tisdagsmorgonen käkade jag en cheeseburgare till frukost (från Donken) för att sedan sticka till skolan och närvara på journalistiklektionerna. Det hände inte så överdrivet mycket så det var härligt. Käkade lunch i cafeterian för att sedan knalla hem och chilla, skypat med lillebrorsan och fixat lite med bilder inför kvällslektionen. Där gick vi igenom våran photo story som vi hade till idag att göra.


Emil och jag stack till Donken på måndagskvällen. Passade på att hitta på något för min photo story. Tog bara några random bilder för att få det överstökat.


Emil käkar en double quarter pounder.


Någon chef eller något i den stilen intervjuade personalen en och en.


Emil fick posera i en deprimerad ställning... typ.

Och det sammanfattar typ tisdagen. Vi skrev ut en massa bilder på hårt papper som vi ska ha till en portfolio. Det var den långsammaste processen jag någonsin genomlidit! Men en sak var positiv i alla fall: jag somnade inte på lektionen!

Nu sitter jag och kollar Conan. Slash är med i kvällens avsnitt. Bara så att ni vet... Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!


Ps: Jag bar min tomteluva till måndagslektionen. Det gjorde jag till mina lektioner idag och kommer fortsätta göra det tills terminen är slut och sedan tar jag ett litet uppehåll fram till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0