Den 8 februari 2010, måndag

Har det gått två dagar sedan jag skrev här senast? Seriöst, jag har haft andra grejer för mig samt inte haft tid att sätta mig framför datorn i lugn och ro. Jag har bland annat kollat livepoker i lördags, fått en sen julklapp av brorsan (Per), kört lite bil, tränat med Highsticks samt kollat film och...


Super Bowl! Och New Orleans Saints vann! Det var härligt eftersom jag hejade på de. Första gången i Super Bowl, och så går de och vinner! Hur härligt är inte det?


Det är ungefär så min helg har sett ut.

Nu är det en ny vecka åter igen. Den här veckan händer det väl inte så mycket mer än vad det annars brukar göra. Jag har en vecka på mig att fundera över huruvida jag ska göra högskoleprovet eller inte. Imorgon ska jag kanske följa med bröderna Larsson till Piteå och åka hem på onsdag, vilket i så fall skulle innebära att jag måste boka om mitt möte med jobbcoachen. Jag ska fundera en stund till. På fredag däremot måste jag vara hemma! Då ska jag nämligen jobba.

Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg även om jag har slarvat lite med uppdateringen!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobiass

nice :) min helg har varit bra den med!

2010-02-09 @ 12:22:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0