En ren mitt i natten

Ett sent inlägg, men nu har jag i alla fall tid att skriva. Det har gått rätt lugnt till på jobbet idag. Har inte haft så överdrivet mycket att göra, därför blev det väldigt långtråkigt mot slutet. Direkt efter jobbet for jag iväg med Passaten för att hämta Erik från Korpis (förkortning på Korpilombolo). På vägen dit var jag ganska nära att köra på en ren, men som tur var hann jag bromsa i tid. Fast hjärtat började ändå dunka på i högvarv.

Jag skrev aldrig någonting igår kväll, men jag for på Highsticks i alla fall. För att sammanfatta den här veckan: 3 st gympass i rad samt avslutade med Highsticks. Gick i och för sig av isen när det var en halvtimme kvar pga. att psyket sa ifrån, men i alla fall. Det är typ... 300% mer än jag brukar träna under en hel vecka. Nåja, det är väl bara bra. Slipper jag ju sitta hemma. Om jag ska göra likadant nästa vecka? Jag utesluter absolut inte möjligheten, fast om det blir tre dagar i rad igen är jag skeptisk till.

God natt på er nu!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja jag tränade för fullt igår :D haha

2010-02-20 @ 11:28:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0