Happy Valentine´s Day

Ja, då var det återigen Alla Hjärtans Dag. För vissa innebär det mys med sin älskade. Andra kanske inte har någon att mysa med (och familjen räknas inte i det här fallet). Fast då kan man ju alltid mysa med sig själv. Kolla en film själv, tappa upp ett bad själv, tända ljus själv...

Jag börjar nog gå lite överstyr så jag lägger av med det på en gång.

Själv ska jag gå på Highsticks ikväll. Eftersom jag inte var i torsdags så börjar det blir dags igen. Efter Highsticks har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på. För tillfället finns det endast två aktiviteter jag kan tänkas göra:

  1. Spela gitarr, som jag ändå gör 60-90% av min vakna tid.
  2. Spela TV-spel, som jag ändå gör hyfsat ofta nuförtiden.

Fast i och för sig... kanske skulle ta en promenad lite senare mot natten. Kommer faktiskt inte ihåg när jag gjorde det senast. Måste varit någon gång förra veckan eller så. Dessutom kom jag precis att tänka på att jag borde anmäla mig till Högskoleprovet. Det är väl lika att göra det.

Happy Valentine´s Day everybody!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0