Jag jobbar i alla fall inte idag

Det finns faktiskt en riktigt bra anledning till denna sena uppdatering. Jag satt nämligen upp till klockan 06:00 imorse och kollade HELA OS-invigningen! Och sjukt jobbigt var det också. I över två timmar var jag tvungen att sitta och kolla på kulturutbyte från Kanadas urinvånare och diverse landskap. Sista halvtimmen av invigningen började det närma sig tändandet av den olympiska elden. Som vanligt tog det evigheter för elden att hamna där den skulle. Wayne Gretzky och några randoms jag aldrig hört talas om tidigare tände elden samtidigt. Denna elden var inomhus ska tilläggas. Gretzky tog sedan några minuter att springa ner till hamnen för att tända den olympiska elden som hela Vancouver skulle kunna se.

Huruvida jag tyckte invigningen var dålig eller inte ska vi nog inte gå in på. Fast det döljer inte det faktum att invigningen var sjukt jobbig att titta på.

Idag tänker jag i vilket fall som helst bara ta det lugnt. Jag jobbar i alla fall inte idag (obviously) så jag kan göra vad jag vill. Jag ska ta en stund på mig att fundera vad jag ska göra.

Ni får ha en trevlig lördag fylld med OS-tävlingar eller annat!

Later.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag förstår inte vad alla har emot Kiruna. Alla säger samma sak, uppförsbackar, kallt, långt åt helvete osv. haha jag säger bara: Älska Kiruna!:D men folket här är ganska dryga, d kan jag hålla m. om.

2010-02-13 @ 18:33:11
URL: http://norberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0