Next Year

De flesta som läser min blogg regelbundet vet att jag är ganska besatt av Foo Fighters just nu. Så även idag. I fall någon ny läsare har hittat hit: nu vet ni att jag för tillfället lyssnar sjukt mycket på Foo Fighters.

Nu är det ju klart att jag inte bara lyssnar på Foo Fighters hela tiden, men det börjar vara på gränsen till mani. Jag menar, hur kan man inte tycka om Foo Fighters låtar? Man bör i alla fall gilla två eller tre låtar av de, enligt mig. Jag tycker om... alldeles för många. Huruvida det är bra eller dåligt ska vi nog inte diskutera.



Jag skrev för lite drygt en månad sedan detta om låten End Over End: "Jag tror att jag har skaffat mig en ny favoritlåt!" Jag måste antagligen använda den här frasen igen eller inte använda den alls i fortsättningen.

Nåja, jag ska låta er få lyssna på låten nu! Sedan kan ni ju skriva era tankar och åsikter om låten om ni känner för det.



I'm in the sky tonight,
There I can keep by your side
Watching the wide world riot and hiding out
I'll be coming home next year

Into the sun we climb
Climbing our wings will burn white
Everyone strapped in tight
We'll ride it out
I'll be coming home next year

Come on get on get on
Take it till life runs out
No one can find us now,
Living with our heads underground

Into the night we shine
Lighting the way we glide by
Catch me if I get too high
When I come down
I'll be coming home next year

I'm in the sky tonight
There I can keep by your side
Watching the whole world wind around and round
I'll be coming home next year

Come on get on get on
Take it till life runs out
No one can find us now,
Living with our heads underground

I'll be coming home next year
Everything's alright up here
If I come down
I'll be coming home next year Say good-bye

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var hur kul som helst ;)

2010-02-11 @ 19:57:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0