Sen uppdatering

Anledningen till att jag inte har skrivit tidigare idag är att jag inte haft större lust tidigare idag. Faktum är att jag inte har särskild stor lust att skriva nu heller, men en liten kort resumé av min dag förtjänar ni i alla fall.

Steg upp vid halv ett idag. Larssa kom på besök vid ett ungefär. Har sedan suttit framför datorn och inte gjort någonting vettigt. Vid halv sex, sex for jag, Boris och Larssa till gymmet. Vid halv åtta for vi till mig och bastade och för tillfället kollar jag på medan Boris och Larssa lirar PES 2009 (Pro Evolution Soccer).

Om en liten stund så ska jag och Erik (som kommit hem från Piteå idag) kolla lite How I Met Your Mother. Det kommer bli awesome!

Det var lite kort om min dag. Hoppas att ni har haft en bra dag!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice ;) jag hade också en bra dag igår!

2010-02-03 @ 12:50:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0