Speaker

Okej, jag drar en kort resumé av dagen innan jag gör något annat!

Den här dagen började runt tolvtiden. Telefonen ringde. Boris som undrade om jag skulle med till gymmet, men jag hade ingen större lust just då. Dryga halvtimmen senare ringer chefen och frågade om jag hade möjlighet att jobba igen några timmar ikväll, men det hade blivit något missförstånd så jag fick inte jobba. Nåja, sånt som händer.

Några timmar senare for jag till Erik en sväng innan vi for in till byn. Detta för att jag skulle fara och köpa en biljett till Pajala Winter Classic 1948, en match som kommer att utspela sig på Torneälvens is här i Pajala. Tryck på länken för mer info. Vi for även in en sväng på OK.

Sedan var det lite dödtid under några timmar. Jag körde bara farsan till morfar, brorsan (Martin) skulle fara och käka på Smedjan och sedan var det dags för mig att göra ett inhopp som speaker under en innebandymatch.

Speaker? Jag? Haha!

Skämt åsido, jag var faktiskt speaker ikväll. Detta för att Kero, som vanligtvis är speaker, inte kunde närvara. Och hur det gick? Jodå, helt okej. Några tabbar här och där, men tillslut flöt det på ganska bra. Matchen slutade för övrigt 7-5 till Pajalas herrar mot Kiruna AIF.

Direkt efter matchen gled jag en stund med Erik innan han, jag och Boris bestämde oss för att dra en bastu hos mig. Det var grymt skönt, dessutom fick jag äntligen inviga min skiva Foo Fighters - Greatest hits. Och nu sitter jag bara här och lyssnar för tillfället på Tupac.

Men shit... den här låten har jag inte förut. Den här låten var riktigt skön! *diggar*

Jag lägger upp den alldeles snart! I övrigt så hoppas jag att ni har haft en bra dag!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag läser det, låter rätt kul :D

2010-02-06 @ 00:39:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lars

tur att speakern har koll, det slutade ju 7-5

2010-02-06 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0