Extra vik. och eventuella kvällsplaner

Jag har varit vaken i snart tre timmar. Jag har hunnit göra följande:

  1. Äta frukost.
  2. Duscha.
  3. Spela gitarr.
  4. Hämta nya linser.
  5. Anmäla mitt intresse för eventuellt extra vikariat.
  6. Handla.

Angående punkt 5 i listan så är det nämligen såhär att farsan hade anmält mig intresserad för vikariat. Dock är detta inte på badhuset som jag vikarierar på annars, utan detta är på Kost - och Hygienavdelningen i kommunhuset. Detta skulle innebära, i fall jag blir tillfrågad, att jag för närvarande har TVÅ stycken vikariat! Hur grymt är inte det egentligen? Att ha två stycken jobb!

Nu är det dock inte helt säkert att jag kommer få vikariera där, men om det blir av så kommer det vara ungefär som när jag jobbar på badhuset, nämligen att om det behövs folk så ringer någon till mig så ställer jag upp i fall jag har möjlighet (vilket jag oftast har).

Om vi nu tänker över vad som händer ikväll så ska jag nog endast ta det lugnt. Jag funderar eventuellt på att göra en liten kul grej i samband med bloggen. Stay tuned!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

nej ska följa med en kompis som ska köpa nya möbler ;) haha



NICE

2010-01-29 @ 14:56:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Du klarar det ;D

2010-01-29 @ 15:00:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

´Hej, hur mår du? =)

2010-01-29 @ 20:33:16
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0