Känner mig trött

Jag har inte haft tid att skriva förrän nu. Jag vaknade vid halv två ungefär (ingen större överraskning). For in till byn en snabbis med Boris för att sedan fara hem och käka. Sedan var det dags för att fara på Highsticks! Vet inte hur längesen det var sedan jag var på Highsticks senast. Dagens drabbning utspelades 4 mot 4 plus två målvakter. Det gick helt okej idag. Känns inte alls som att jag hade varit borta länge! Dessutom var det skönt att jag vann vadet mot Boris som vi hade lagt sedan några månader tidigare.

Det var lite kort om min dag. Jag är lite för trött för att orka skriva så jag tar nya krafter till imorgon! Då blir det nog ett inlägg från jobbet också. Fram tills dess: ha en fortsatt lugn söndagskväll!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0