Den 4 jul 2010, söndag

God kväll! Ber om ursäkt för att det blev en sådan liten rad igår. Igår var jag nämligen hos Larssons där jag bastade, kollade VM-fotboll samt grillade och drack lite god dryck. Det var trevligt, men jag blev riktigt trött under kvällen. Jag lyckades till och med somna en liten stund, och sedan vaknade jag med en ihållande huvudvärk så jag gick hem. Det kändes lite märkligt att jag gick hem vid midnatt. I och för sig började vi tidigt, men annars brukar jag sticka hem i alla fall efter halv tre på natten.

Idag har jag hittills hunnit fara och käka bakiskäk (as usual) på Frasses, kollat lite på Wimbledon-finalen, lite på Titanic samt ett avsnitt av Rena Rama Rolf. För tillfället är jag hemma, men snart ska jag nog till Larssons igen. Får se vad det blir att hitta på.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Later.

Ps: För övrigt så är det USA:s national dag idag. Happy fourth of July!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0