Oinspirerad till tusen

Goddag. Jag har inte särskilt mycket vettigt att skriva idag känner jag. I och för sig har jag väl inte haft det på länge, och idag är väl inget undantag. Jag vet inte. Orden vill inte riktigt komma som de brukar göra. Jag känner mig fullständigt oinspirerad. Det enda som händer i mitt liv just nu är en enda lång väntan. Väntan på att allting förhoppningsvis fixar sig till det bästa. Om jag känner mig själv rätt så kommer det att gå över, dock vet jag inte när. Vi måste helt enkelt vänta och se.

Under tiden som jag måste vänta sitter jag på jobbet och avverkar min femte raka arbetsvecka. Om sanningen ska fram: jag längtar redan tills jag slutar för dagen. Då ska jag barrikadera mig framför Xboxen och spela Star Wars: The Force Unleashed som jag återupptäckte under gårdagen.

I övrigt, tills jag har fått ordning på mitt liv får ni stå ut med korta inlägg. Ha en en trevlig onsdag.

Later.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tack detsamma ;)

2010-07-07 @ 14:47:46
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0