Snabba på, CSN

Goddag! Igår var var jag på lite halvdassigt humör efter tandläkarbesöket och jobbet, men idag mår jag bättre. Har nyligen ringt till CSN igen och frågat om mitt intyg. Det var visst på väg. Godkänt var det också. Det är alltid någonting bra, antar jag. Och till helgen är det marknad och kusinträff. Ser fram emot helgen.

Men innan det ska jag klara av några arbetsdagar. Ha en trevlig tisdag!

Later.

Ps: Tog en liten promenad igår. Eller liten och liten, gick till Autiobron. Den ligger runt 6-7 kilometer hemifrån. Jag gör nog aldrig om det om det är så mycket myggor och knott utomhus.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo det är sjukt skoj m COD!! :D

2010-07-07 @ 09:33:52
URL: http://norberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0