Städa bör man, annars arkebuseras man

Någon gång då och då måste man väl antagligen städa. Den här gången är det inte bara diverse småplock. Allt från mitt rum ska tömmas och allting ska dammsugas och dammtorkas och putsas etc. Jag har hållit på i drygt en och en halv timme hittils (mellan 20:00-21:30), och jag måste säga att jag hittils är ganska nöjd med åt vilket håll det är på väg.


Garderoben är tom. Eller ja, förutom galgarna som inte syns på bilden.


Jag vet. Inte världens trevligaste grej att kläder ligger på golvet, men skit samma. Den där högen ska tvättas.


Skrivbordet är tömt till största delen. Samma sak med byrån. Fortsättning följer nog imorgon.

Måste bara tillägga att senaste gången jag började städa lika ordentligt som nu var i... jag vill minnas att det var februari. Har ett inlägg någonstans, men jag hittar inte det nu. Skit samma, ska sticka till Larssons nu och lira CS. Har inte gjort det sedan början på några månader nu!

Later.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

duktig pojke ;)

2010-07-22 @ 00:06:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0