Varför kan inte Tobey Maguire bara komma tillbaka?

Gårdagen var ungefär likadan som den har varit många dagar nu, fast lite annorlunda ändå. Spelade lite poker efter jobbet, och senare stack jag till Larssons för några minuter av På Spåret och senare: The Big Bang Theory, de sista avsnitten av säsong 3. Vilken jävla serie det är! Dock har vi (i alla fall jag)inte sett alla avsnitt. Vi har några avsnitt kvar från säsong två som vi kan se fram emot.

Ikväll, om det tillåts, tänker jag banne mig käka thaikäk efter jobbet. Hoppas att de öppnar idag, den nya thairestaurangen! Och hoppas att det i så fall är grymt gott!

Ha en trevlig fredag!

Later.

Ps1: Läste precis här om Tobey Maguires ersättare som Spider-Man i nästa film. För det första: man kan inte ersätta Tobey Maguire som rollen av Spider-Man! Så låter jag som skeptiker, så vem vet? Kommer jag någonsin att bli motbevisad? Det återstår att se. För det andra: vem är den där snubben egentligen? Andrew Garfield? Aldrig hört talas om människan förut! Enligt IMDB så medverkar han i filmen The Imaginarium of Doctor Parnassus. Har inte sett den än så kanske borde jag se den för att få någon uppfattning om hur han gör sig på film. Men det kommer bli svårt att göra ett lika bra jobb som Tobey.

Ps2: Please, Tobey Maguire! If you´re reading this: COME BACK!

Kommentarer
Postat av: Anna!

Jag har sett den filmen! Jag gillade honom men han är då verkligen ingen Spiderman! :o

2010-07-02 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0