Bilder från balen

Anländer till balen vid 18-tiden ungefär. I vanlig ordning poserade studenterna med sina sällskap på rad till släkt och vänner förtjusning. Kort därefter var det dags att gå in och påbörja festligheterna. Kvällen började med en liten aperitif och den fick följa med till matbortdet.


Förrätten. Jag glömde faktiskt bort att fota varm- och efterrätten av någon anledning. Hursomhelst, jag tyckte maten var riktigt god! Fast förra året är ju svårt att slå, men det kanske kändes mer speciellt då jag själv var student.


Min och Jockes drink. Jag tog en Strawberry Daiquiri och han tog en Sourz. Var typ mer is i min drink än alkohol. Kanske inte var det mest värda köpet under kvällen.


En drinkbild med min Strawberry Daiquiri. Låt inte de stirriga ögonen ta kål på er!


Det var en jäkla tur att vi vistades under tak när regnet bara öste ner! Blev nästan deprimerad.

Tja, det var egentligen alla bilder jag valde att bjuda på. Jag har fler, men de behöver inte offentligt svängrum. Utöver god mat (och dryck, mest dryck) och trevligt sällskap så uppträdde Wienerbröderna i år igen. Det var härligt att få se dem igen!

Finns inte så mycket mer att säga egentligen. Det var riktigt kul och trevligt, och studenterna var både stiligt och vackert klädda.

Tack för att du bjöd mig, brorsan! Om du inte hade gjort det hade du fått stryk ;)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ajdå, kanske inte så värt med daquirin nej hehe.



hatar när man betalar en massa för sånt

2010-06-10 @ 19:35:00
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0