Den 21 juni 2010, måndag

Goddag! Har påbörjat min tredje raka arbetsvecka nu. Dock jobbar jag bara till torsdag då det är Midsommarafton på fredag vilket innebär att vi har stängt. Men ändå! Tre raka veckor är ta mig fan inte dåligt.
Under gårdagen var jag aldrig och kickade boll med några gubbar. Jag skippade det och stack till Tobbe istället. Där kollade jag, Tobbe och Anna lite TV under kvällen samt hämtade käk. Det var nice. Senare under kvällen for jag hem och tänkte kolla en Steven Seagal-film. Enda problem var att den gick i Tv6. Och jag har inte sexan på övervåningen. Snacka om att irritationen växta inom mig. Skitsamma! Jag försökte kompensera genom att kolla nästan hela Wanted. Sedan gjorde jag inte särskilt mycket mer... Jo! Jag tänkte faktiskt gå på en liten promenad, men istället blev det att kolla The Big Bang Theory. Vilken jävla serie det är alltså!

När jag kommer hem från jobbet måste jag städa lite grann i tvättstugan. Ha en trevlig måndag!

Later.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

har du några roliga midsommarplaner? (:

2010-06-21 @ 13:52:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0