Den 22 juni 2010, tisdag

Helt ärligt. Jag skämtar inte ens. I skrivande stund överväger jag allvarligt att börja lägga mig direkt efter Bollibompa i fortsättningen. Okej, jag kommer mest troligt inte att göra det, men lite tidigare i alla fall. Någon timme eller så. Det funkar inte att jag lever såhär de dagar när jag jobbar.

Mobilen ringer. Farsan visade det sig vara. Han frågade mig: "Jobbar inte du idag?" "Jo..." svarar jag med nyvaken röst. Klockan var 12:08. Detta innebär att jag har försovit mig en liten liten stund. I och för sig, bara 8 minuter efter den tidpunkten jag egentligen börjar jobba (och att det dessutom tar ett litet tag innan några badgäster brukar komma), men en försening är alltid en försening. Huruvida man blir benådad eller utskälld är försening alltid en försening. Nåja, skitsamma! Jag är här i alla fall. Ingenting av större betydelse har skett medans jag försov mig så läget är under kontroll.

Ikväll: fotbollsträning och kanske någon film. Ha en trevlig tisdag!

Later.

Ps: ...

Nej, förresten. Det var ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0