Den 25 juni 2010, fredag

Jag vet vad ni tänker: jag är ganska usel på att uppdatera för tillfället. Är mycket väl medveten om detta. Dels är det kanske på grund av att inspirationen är dålig, dels kanske det beror på att jag gör andra grejer (av olika intressegrad) som tar mycket av min tid. Men när jag väl har material så skriver jag för fullt.

Efter jobbet igår var jag hemma ett tag innan jag stack vidare till Larssons för att återigen kolla The Big Bang Theory. Och... ja, det var väl typ det enda som hände under kvällen. Jag vet: verkligen spännande kvällar jag har.

Hursomhelst, denna dag kanske blir lite intressant! Vid 18-tiden ska jag fara och käka thaikäk med Alle på thairestaurangen (som enligt uppgifter öppnar idag), vid 19-tiden så ska jag (som förfest) delta i någon form av utmaning/tävling (har inga större detaljer om tävlingen, förutom att det kan bli blött) och senare under kvällen är det tänkt att fara till Erkheikkibacken för att kolla Calle Christiansson samt dricka lite god dricka. Huruvida planerna genomförs återstår att se.

Ha en trevlig fredag!

Later.


Edit: ingen thaimat idag. Det får bli gammal, hederlig och traditionell Midsommarmat med sill och andra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0