Den 7 juni 2010, måndag

Goddag! Sitter på jobbet efter ungefär två veckors uppehåll, om inte mer. Idag jobbar jag bara till klockan sju av någon anledning. Tror att det är sommartiderna som har börjat gälla. Ingen OB idag, men skit samma. Finns andra tillfällen att dra in cash.

I övrigt sitter jag och läser igenom svaret på mailet jag skickade för någon dag sedan (då jag frågade om jag hade blivit antagen, rent officiellt), och jag måste citera:

"Det stämmer! IBS ser inga hinder för att du skall komma in på SBCC."

Shiiet. This is sort of... cool!

Så det enda jag egentligen behöver fixa nu är alla dokument och formulär, och sedan är det klart. Fan, jag måste ju fixa det fort som fan! First thing tomorrow morning! Now I gotta work!

Ha en trevlig måndag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0