Stundande studentbal

Goddag! Sitter på jobbet för tredje dagen i rad. Chefen är sjuk och trot sig bli borta resten av veckan så antagligen jobbar jag imorgon och på fredag också. Vi får se hur det utvecklar sig.

Igår kväll satt jag hemma och tog det lugnt ett tag innan jag for och fiskade med Erik, Jocke och Robert. Det gick faktiskt rätt bra igår. Fick upp två stycken rödingar varav den andra var finast. Inte illa för att vara första fisketuren för min del! Eller ja, första fisketuren jag fiskar aktivt på i alla fall. Har varit en gång tidigare när Jocke och Erik fiskade, men då kastade jag bara en eller två gånger, kanske tre.

Kvällens planer: medverka på brorsans studentbal! Jag ska hänga i baren hela kvällen har jag tänkt mig. Dansade nog mycket förra året så nu är det endast baren som gäller.

Ha en trevlig onsdag!

Later.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

absolut (: hoppas du får kul ikväll!

2010-06-09 @ 15:38:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0