Födelsedagsbarn

Goddag på er mitt i lunchrusningen! Jaa, då var det alltså över. Tonåren. Shit vad gammal jag börjar bli...

Lite kort om gårdagen: jag for och kollade The Wolfman på bio med Jocke, Erik och Elin. Den var sådär någorlunda halvbeige, in my opinion. Efter det så bestämde jag mig för att följa med Jocke och Erik till isladan och åka lite skridskor. You know, lite sådär spontant klockan 21:00 en tisdagskväll. Senare, runt 22:30 kanske, kollade vi senaste avsnittet av How I met your mother samt några random avsnitt från tidigare säsonger. Sedan var det dag att knalla hemåt.

Blir väckt klockan 08:00 imorse av farsan och brorsan (Martin) och deras... I vanliga fall skulle jag "kanske" kalla det för skönsång, men jag var ju trots allt nyvaken så det blev... någonting helt annat. Skit samma! Morsans franska nougattårta, ett glas Glocken Gold samt en 500-lapp från morfar. Måste komma ihåg att fara dit lite senare. Efter det somnade jag om och nu är jag vaken igen!

Jag håller för tillfället på och funderar hur jag ska spendera dagen, och det här har jag kommit fram till hittills:

  1. Fara och köra ett pass på gymmet. Det var nämligen ett tag sedan.
  2. Göra mitt första besök på Systemet. Det finns ingen anledning till att skjuta upp besöket till en annan dag.
  3. Hälsa på hos morfar.
  4. Äta ännu mera tårta.
  5. Tända på min cigarr någon gång idag. Hade två från början, men den ena gick åt under lördagen.
  6. Rent allmänt bara ta det lugnt.

Ifall det är någon annan som fyller år idag: grattis på er! I övrigt önskar jag er en trevlig onsdag! I know I will!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan vad skönt :D

2010-03-24 @ 13:20:50
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias Grymt Rolig Person

jag jobbar både torsdag och lördag ;)

2010-03-24 @ 13:42:55
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

Vad gott med tårta :D

2010-03-24 @ 18:25:38
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0