Fortfarande snuvig: check!

Ligger/halvsitter för tillfället i sängen med datorn i famnen. Jag är ungefär lika snuvig som jag var igår, kanske lite mindre. Farsan åkte just iväg till jobbet och jag är redan vaken. Anledningen till detta är mycket enkel: jag var tvungen att köra brorsan (Martin) till sin APU eftersom jag behöver bilen om ca två timmar. Om två timmar har jag mitt första möte på MiROi. Jag har ingen större inblick i vad som försiggår där, men jag har en liten föraning (bland annat tack vare Larssa).

Vad som händer mer idag? Senare under dagen så är det tänkt att jag och Boris ska försöka hitta på något. Vad vi ska göra har jag faktiskt ingen aning om ännu, men det blir eventuellt gymmet (är inte helt säkert ännu).

Detta var bara en kort uppdatering tidigt på morgonen. Kanske skriver några rader senare. Om inte: ha en trevlig tisdag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0