Den 16 mars 2010, tisdag

God eftermiddag! Nej, jag har inte stigit upp för 10 minuter sedan. Jag vaknade någon gång innan 12, men jag steg upp någon gång runt halv 13. Igår var jag på gymmet i ca en timme och körde biceps, triceps samt magövningar. Måste säga att det var hyfsat kul att träna igår. Senare på kvällen var jag till Larssons och kollade filmen Seven (Se7en) med Boris, Elin, Jocke och Erik. Har sett filmen tidigare, men den är fortfarande helt okej. Huvudrollerna innehar Morgon Freeman och Brad Pitt.

Idag är det bara 8 dagar kvar tills jag blir 20. Hur jag har spenderat dagen hittills skulle kunna sammanfattas med orden upprördhet och frustration. Anledningarna är följande:

  1. Jag är på gränsen till att varva Assassins Creed. Det är troligtvis bara en grej kvar jag har att göra, nämligen lönnmörda personen bakom alltihop. Dock så måste jag gå igenom ett litet "mandomsprov" innan: jag måste döda 14000 (överdrift) tempelriddare innan jag får chansen att döda honom. Det som gör mig så sjukt upprörd är att dessa tempelriddare alltid tar mer än halva mitt liv innan jag dödat den sista tempelriddaren. Sedan är det en barnlek att slå ihjäl mig. Jag var tvungen att lägga min tillförlit till Youtubeklipp för att få lite tips. Då är det en snubbe som bara knuffar till honom och sedan lönnmördar honom direkt. Hur fan tar han sig till?! Så kändes det just då. Men jag ska fixa honom. Jag ska! Om det så blir det sista jag gör...

  2. Jag var dum nog att börja spela NHL '10 mot brorsan (Martin) i mitt upprörda tillstånd. Nog för att han utklassar mig annars också, men det är ju sjukt äckligt hur mycket flyt den lilla människan har! Jag har enorm press nästan hela tiden! Skillnaden är bara att alla mina skott sitter i stolpen istället för att sätta sig i krysset. Sedan så får han alltid med sig pucken på något mystiskt sätt samtidigt som han alltid lyckas runda mina spelare så att jag inte kan tackla honom. Inte hinner heller mina spelare slänga sig i tid för att täcka hans passningar in i mitten där han får öppet mål. FRUSTRATION är bara förnamnet.

Nåja, jag ska ta en paus från TV-spelen ett tag. Dagens planer består av ett nytt besök på gymmet och sedan så vet jag faktiskt inte. Planera ett nytt... Videoinlägg kanske?

Ha en trevlig tisdag!

Later.

Ira furor brevis est - "Vreden är ett kort vansinne"


Kommentarer
Postat av: Tobias

Härligt att fylla 20, jag gör det inte förrän om ett halvår ;)

2010-03-17 @ 13:01:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0