24,1 plusgrader i skuggan

Idag har jag stigit upp lite tidigare än jag gjorde igår. Har hittills bara hunnit äta lite frukost och kollat på termometern: 24,1 plusgrader i skuggan! Det är ju ganska otroligt! Så otroligt att jag funderar att ta en liten joggingrunda i solen. Senare under dagen så måste jag nog fara och handla lite samt städa en del här hemma. Morsan och farsan ska jag ju hämta imorgon. Ska se till att huset ser någorlunda okej ut så att de inte kommer hem till samma gamla soptipp, som det för tillfället fortfarande är. Vilken tur att jag tog tag i disken igår! Det hade bara varit deprimerande att se diskberget nu.

För den som undrar så hände inte särskilt mycket under gårdagen. Jag och en massa pers (12 stycken sammanlagt) spelade lite kubb på min trädgård. Det var hyfsat kul faktiskt. Brukar oftast inte tycka att kubb är min "kopp med te", men man får väl försöka vara lite öppensinnad ibland. Efter fyra rundor gav vi upp och jag blev ensam igen. Då frågade jag mig själv: "Jaha... Vad ska jag göra nu då? Kolla någon film kanske?" Sagt och gjort. Jag zappade runt innan jag bestämde mig för att kolla Bulletproof Monk. Kommer ni ihåg Stifler Från de första American Pie-filmerna? Klart ni gör! I vilket fall som helst, det var svårt att hålla sig från att flina när jag såg honom i filmen. En sevärd film ifall man inte hittar någon annan film. I alla fall om man vill se Stifler försöka spöa folk.

Snart ska jag nog ta en liten joggingrunda i solen. Hoppas att ni har en minst lika bra och varm lördag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0