Att vara ensam hemma

Det känns verkligen att jag är ensam hemma. Inga föräldrar eller syskon som kommer och tjatar på mig att jag måste lägga mig, inga föräldrar eller syskon som kommer och tjatar på mig att jag måste stiga upp, folk som tjatar på mig att jag ska ha fest, mitt huvud är ovanligt seg och disken kommer bli överväldigande om jag inte tar tag i det snart. Samma sak kommer nog att hända med alla dammtussar. Jag måste för fan ta och städa, men inte just nu. Det är nog bara en vanesak att vara ensam hemma, antar jag.

I övrigt har jag hunnit vara ute på byn med Jocke i detta fantastiskt härliga väder. Träffade en massa pers utanför kiosken: Tanos, Kero, Alle, Larssa, Pantzares o.s.v. Käkade en Piggelin i solens sken. Bortsett från att jag känner mig väldigt seg i huvudet för tillfället så mår jag helt okej. Ska försöka pigga upp till fotbollen ikväll. Tränade aldrig i måndags och tisdags då jag jobbade.

Ha en trevlig torsdag!

Later.

P.S. Kollade Thank You For Smoking igår kväll. Den var faktiskt rätt skön.

Kommentarer
Postat av: anna

har velat se den där thank you for smoking ett tag, mest för at jag vet att han adam brody är med i en liten roll haha

2010-05-13 @ 17:03:29
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha ja några minuter räcker för mig, är väl det bästa jag kan få nu när OC inte sänds längre ;P

2010-05-13 @ 18:09:36
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

sv: det skulle man kunna säg aja. grym serie ju! :)

2010-05-14 @ 08:04:28
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0