Clint Eastwood måste vara ett jävla geni

Tjenixen, så här sent på söndagskvällen! Anledningen till att jag bloggar först nu återkommer jag till. Men först skriver jag några meningar om gårdagen.

Igår skrev jag ju att jag skulle kolla filmen Gran Torino. Sagt och gjort. Och tur var väl det! Clint Eastwood måste vara ett (ursäkta språkbruket) jävla geni! Jag överdriver inte när jag säger att det är en av de bästa filmer jag någonsin. Imorgon ska jag eventuellt försöka mig på en recension av filmen så titta tillbaka imorgon. Ett tag efter att filmen hade slutat kom Tanos, Kero, Boris, Elin, Jocke och Martin.P på besök där vi tänkte spela något spel, men vi fastnade framför fotbollen som spelades på TV:n. Efter halv ett ungefär var jag ensam igen.

Och det tar oss till idag! Otippat, eller hur? Steg upp runt halv ett ungefär och då började jag plocka undan lite smått, diska, föra ut sopor och återvinna innan det var dags för mig att fara vidare till Kiruna för att hämta morsan och farsan. Där har ni anledningen till att jag inte hunnit skriva någonting tidigare.

Kika in här imorgon! Då jobbar jag och då kommer jag nog publicera åtminstone två, tre inlägg. Av någon anledning blir mitt bloggande mycket effektivare på jobbet. Märkligt... Hursomhelst, hoppas att ni har haft en trevlig söndag!

Later.

P.S. På vägen hem fick jag, morsan och farsan syn på en älg. Satan vad stor den var!

Kommentarer
Postat av: anna

ja jag gillar också filmen, eastwood är awesome! :)

2010-05-17 @ 07:56:03
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0