Den 14 maj 2010, fredag

God kväll! Steg upp rätt så sent idag. Jag vill inte gå inte på vilken tid jag steg upp, men jag kan i alla fall säga att jag vaknade första gången vid tolv för att sedan somna om. Har inte hunnit göra särskilt mycket idag, har endast varit till kiosken (där jag hade ett grymt stim på Trisslotterna), till Konsum samt hunnit hälsa på hos morfar ett tag. Just ja, jag har tagit hand om disken också! Imorgon ska jag nog försöka städa lite i hela huset, men just ikväll så blir det kanske att spela lite kubb. Och vem vet? Kanske kolla någon film efter det.

Hoppas att ni har haft en trevlig fredag!

Later.

P.S.Nr1. Var på Ohtanajärvis träning igår. Jag stack när det var ca halvtimmen kvar. Började känna av skavsåret igen så ville inte förvärra det. Resten av kvällen vilade jag och kollade lite på TV. MacGyver var typ det enda som var sevärt.

P.S.Nr2. Det har varit rätt nice väder idag. Runt 20 grader har termometern stått på! Grymt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0