Den 20 maj 2010, torsdag

Goddag! Steg upp i rätt lagom tid idag: runt halv tolv. Är väl inte så stor skillnad på halv tolv och tolv, men ändå. Har hittills inte hunnit göra särskilt mycket idag, har endast hunnit läsa lite i Moore och surfa runt lite på nätet. Dagens mest intressanta företeelse hittills stod trailern till Call Of Duty: Black OPS för! Spelet kommer ut på marknaden 9 november i år. Jag som hoppade på att uppföljaren till Modern Warfare 2 skulle komma härnäst, men det här är nog ändå ett rätt så smart drag. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge brukar det ju heta! Överväger för tillfället huruvida jag ska köpa spelet när det kommer ut på marknaden. Trailern verkar lovande i alla fall!

Nåja, utöver drömmar om våldsamma TV-spel så sitter jag för tillfället med datorn i famnen samtidigt som Boris och Larssa lirar NHL. Samtidigt är det fint väder ute så man kanske borde tillbringa en stund ute i solskenet, i alla fall snart. Senare ikväll är det fotbollsträning som gäller. Vi får se hur det går.

I övrigt önskar jag er en trevlig torsdag!

Later.

P.S. Kollade Rocky 2 med Boris igår. Blev så jäkla sugen att se den igår, och det var inget dåligt beslut. Vi övervägde att kolla tredje filmen, men jag hittade inte den tyvärr. En annan gång kanske.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hmm jag vet inte! Vi ska i alla fall festa, det gjorde jag aldrig sist så ska bli kul :D

2010-05-20 @ 17:51:41
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0