Den 21 maj 2010, fredag

Goddag! Sov faktiskt riktigt bra i natt även om jag steg upp tidigt idag. Steg nämligen upp redan vid halv nio för att köra brorsan till skolan. Efter det så surfade jag ett bra tag innan jag tillslut stack till jobbet där jag nu befinner mig. Jobbar endast till klockan 18 idag så resten av kvällen får väl spenderas på något roligt eller skönt sätt. Det är ju trots allt fredag!

Gårdagen var helt okej. På kvällen, vid sjutiden, stack jag på fotbollsträning med Pajala. Träningen gick helt okej måste jag säga. Det är ju klart; det kan ju förhoppningsvis gå ännu bättre, men för nu så tycker jag min insats på träningen dög. Senare kollade jag och Boris Rocky V och direkt efter det for vi ute med bilen och gled ett bra tag innan det var dags att fara hem.

Har nyligen påbörjat min första kopp kaffe. Innan det hann jag spela lite billjard och Carambole på Dagcentrat. Som sagt så jobbar jag bara till 18 idag, så frågan är ju: vad ska man göra ikväll? Det återstår att se.

Nu måste jag jobba! Har en massa kids i baljan att hålla koll på! Ha en trevlig fredag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0