Den 26 maj 2010, onsdag

Goddag! Det är väl ingen större överraskning att det regnar idag igen. För tillfället verkar det inte regna desto mer, men snart kommer det nog att ösa ner. Vill ha solsken och värme, och det vill jag ha nu!

Har faktiskt varit vaken sedan elva ungefär. Dels har jag sms:at, dels har jag försökt hålla mig varm. Det är så jävla kallt i mitt rum och jag har ingen aning om varför det. Chefen ringde dessutom och ändrade mina jobbtider så att jag jobbar på fredag istället för på torsdag. Blir bra. Jag drar in rätt bra med OB plus att jag får dra lite tidigare från seminariet jag ska närvara på (MiROi). Och vet ni vad? Det är bara en vecka kvar tills jag sticker ner till Stockholm igen! Denna gång i samband med AC/DC:s spelning på Stockholms Stadion 3 juni. Det ska bli skönt att få åka ner igen, även om det bara är i tre dagar!

Dagens planer: fixa och se till så att bokningar och biljetter inför flygresan och klar (vill inte riskera att inte komma iväg), kolla slutet på Rocky III som jag och Boris inte hann kolla klart får någon dag sedan och sedan vet jag inte desto mer.

Hoppas ni får en trevlig onsdag!

Later.

P.S. Kollade Rocky IV igår med Boris och Larssa. Sedan innan jag gick och lade mig passade jag på att plöja igenom 40 minuter av Rocky Balboa. Det är nämligen den filmen i Rocky-serien jag sett minst antal gånger: endast en gång har jag sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0