Den 27 maj 2010, torsdag

Solen skiner för fullt, men det är inte lika varmt som det var förra veckan tyvärr. Fast det är ändå hyfsat varmt. Har hittills hunnit vara ute med bilen i centrum samt kollat lite på en krönika från fotbolls-VM 2002. För tillfället gör jag inte särskitl mycket, men jag måste hinna städa lite grann, äta samt fara på fotboll om ca 2 timmar så jag har lite grejer att stå i. Dessutom glömde jag fullständigt bort att börja förbereda inför Stockholm om 6 dagar så det måste jag påbörja, men det gör jag nog senare ikväll. Nu: käka lite och städa. Senare: sparka lite boll.

Hoppas att ni har haft en trevlig torsdag!

Later.

P.S. Kollade Euro Trip med Boris och brorsan. Nog för att jag har sett den så många gånger förr, men det går inte att sluta skratta vissa stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0