Den 28 maj 2010, fredag

Goddag! Efter en tidig morgon som började redan vid 08:20  så sitter jag på jobbet igen. I mobilinlägget jag skickade tidigare skrev jag att jag skulle på ett seminarie på MiROi. Det handlade lite kort om dolda jobb och vad man bör tänka på inför anställningsintervjuer. Någorlunda intressant var det i alla fall. Vid tolvtiden, då det var lunchrast (som jag har sagt tidigare: det är som att vara tillbaka på högstadiet), stack jag hem och käkade lite medan Boris gjorde mig sällskap. Efter lite pantning och lite gitarrspel var det dags att bege mig till jobbet.

Nu ska jag hämta min första kopp kaffe på jobbet vilket gör det min tredje kopp hittills idag. ha en trevlig fredag!

Later.

P.S. Var inte så sugen på kaffe. Tog en Cola istället.

P.S. Igen. Fick veta för ett tag sedan av chefen att 4-5 veckors jobb under sommaren. Lite härligt!

P.S. För sista gången. Jag, chefen och två andra som jobbar idag har konstaterat att man kan göra så mycket med en sönderskuren basketboll. Till exempel kan man använda den som hörselkåpor, bh eller som pelikannäbb.

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja lordi var ju grymma! likaså Brainstorms - My star för hundra år sen typ, minns du den? tror det var estland eller lettland, gryyym!

2010-05-28 @ 16:49:38
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

hahahah ...man kan anväda den som skål också :P

2010-05-28 @ 17:50:12
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0