Den 3 maj 2010, måndag

Då var det återigen dags för en ny vecka efter en rolig, men slitsam helg. Gårdagen ägnades nästan bara åt återhämtning. Fast jag hann ändå fara och kicka lite boll på Riavallen en stund. Dock var det så dåligt väder så det blev bara en kort stund på planen. På kvällen kollade jag filmen Goal 2 med Elin, Boris och Lina.

Just nu önskar jag verkligen att jag kunde få jobba ännu mer, speciellt imorgon. Varför just imorgon? Jo, för att det hade varit skönt att slippa fara till Levi (Finland) för att närvara på ytterligare en jobbmässa. Den här gången handlar det inte om gruvnäringen utan om besöksnäringen, om jag kommer ihåg rätt. Skit samma, jag har ingen större lust att behöva åka till ett ställe i Finland för en mässas skull. Som jag sa om förra jobbmässan: det är som att vara tillbaka på högstadiet. Den här gången ska vi åka buss och vi får även med oss en liten matsäck. Nåja, man måste väl genomlida sådana saker ibland.

Om vi återkommer till nutid så händer det inte så värst mycket idag, ungefär som vanligt. Ska träna lite fotboll och sedan vet jag faktiskt inte.

Ha en trevlig start på veckan!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0