Det var ju jävligt värt... not.

Så nu sitter jag här hemma igen. De första timmarna av dagen var minst sagt slöseri på tid.

Jag ringde som sagt till Arbetsförmedlingen på morgonen där jag fick reda på att bussen skulle åka halv elva. Vid tio börjar jag knalla in till centrum och väntade sedan på att bussen skulle komma. Efter tjugo minuter syns fortfarande ingen buss. Då kommer arbetsförmedlaren och säger att bussen har åkt förbi. Busschaffisen hade alltså fullständigt glömt bort oss som skulle åka med. Detta resulterade i ren irritation, minst sagt. Det här är nog en av topp-10 onödigaste grejer jag har råkat utför. Jag menar, det är ju så jävla typiskt...

Nåja, skit samma! Jag försökte fördriva tiden genom att fara tillbaka till skolan och hälsa på igen. Plinkade lite gura och snackade med lite människor. Sedan fördrev jag tid på kiosken och på Boris praktikplats. Kom nyligen hem efter att ha käkat korv och mos på Sibylla tillsammans med Boris och Larssa. Har varit ute på gården och fotat lite grann så några bilder publicerar jag nog lite senare.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0