Jag är nog ganska klen

Just idag fick jag den smarta idén att jag skulle inviga mina sprillans nya joggingskor. Jag skulle jogga till jobbet bestämde jag mig för, vilket är en sträcka på drygt 2 kilometer. Tänkt, sagt och gjort. Nu sitter jag på jobbet, med sjukt värkande ben och fötter. Jag vet inte vilket som är värst: att mina ben och fötter värker, eller att jag inte klarade hela vägen fram. Fast till mitt försvar kan jag ju säga att jag var ganska nära i alla fall. Nåja, det är väl en vanesak, antar jag.

Nu tänker jag gå och ta min första kopp kaffe här på jobbet. Ha en trevlig måndag!

Ciao.

P.S. Det känns konstigt att skriva ciao istället för later. Det kanske ni också tycker?


Kommentarer
Postat av: anna

haha det är hemskt när man känner sig sådär otränad ;P

2010-05-10 @ 17:51:14
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha äh det är bara att träna så blir det bra tids nog :)

2010-05-10 @ 18:56:59
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0