Kvavt är bara förnamnet

För närvarande sitter jag på jobbet och överväger att fixa lite käk snart. Tidigare under dagen var det fint väder, men sedan började det spöregna för att sedan bli rätt fint igen. Det är ganska lugnt i baljan för tillfället förutom fyra personer som simmar. Förhoppningsvis fortsätter det på det viset. Känner mig ganska trött. Varför då?

Jo, jag vaknade vid 6-tiden imorse av att farsan körde morsan till busstationen med sin mopedbil. I vanliga fall hade jag bara somnat om nästan direkt. Ja, om det inte hade varit så djävulskt kvavt i mitt rum. Det tog sjukt lång tid innan jag somnade om igen. Helt ärligt, jag måste nog skaffa air condition till mitt rum. Eller en takfläkt som skramlar som fan. Någon åtgärd måste tas mot den instängda luften i rummet! Fast det räcker nog med att lägga myggnät framför balkongdörren. Jepp, myggnät är ett måste annars kommer jag inte ha särskilt mycket blod kvar.

Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0