Resume av min första maj och planer inför min andra maj

God eftermiddag på er!

Gårdagen var riktigt rolig måste jag säga. Började med lite bastubad, sedan ett besök hos Martin Pi innan det var dags att fara till krogen vilket var runt midnatt, kanske halv ett. Det var ganska lagom eftersom krogen var öppen till 3 på morgonen. Under den tiden hann jag dansa med en kvinna på "russindisco", dricka två stycken Sex On The Beach, snacka med en massa folk samt dansa lite discodans och ha allmänt trevligt. Fast som alltid så får man väl lida konsekvenserna dagen efter. Sjukt sliten var jag imorse, och är fortfarande sliten. Som tur är så har jag varit in till centrum (centrum låter så mycket större än byn så jag skriver centrum istället) och käkat bakiskäk. Resten av dagen ska nog endast ägnas åt återhämtning. Tack och lov för det! I need it badly. I´m to old for this stuff... kanske.

Ha en trevlig söndag med återhämtning eller dylikt!

Later.

P.S.Nr1. Jag testade av någon anledning att använda Sex On The Beach som raggningsreplik, lite sådär på skoj. Gick helt enkelt ut på att jag frågade "Vill du ha Sex On The Beach?" och ifall tjejen svar nej (alternativt är tyst) så skulle jag svara "Jag menade drinken." Den lockade till några skratt, men den kommer jag nog aldrig att använda igen. Den funkade ju inte. Men jag är inte bitter. :)

P.S.Nr2. Det var dessutom riktigt kul att brorsan hängde med ut också! Och att Jocke blev av med sin migrän och tillslut kom ut på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0