Så det blir att fara till Levi i alla fall

Det kommer att bli jobbmässa för min del trots allt. Jag började bli ganska så säker på att jag inte skulle fara på mässan i Levi (Finland) då ingen information hade skickats från Arbetsförmedlingen. Farsan tyckte jag skulle ringa dit och fråga. Sagt och gjort. Det visade sig att bussen ska åka till Levi klockan 11 och att de hade informerat om det under jobbmässan förra veckan.

Bra där, Anders. Mycket bra jobbat...

Så det är väl det jag kommer att hålla på med under större delen av dagen. I övrigt så blir det fotbollsträning ikväll igen så jag hoppas att mina smalben håller. Var nämligen och tränade igår också så helt återhämtad är jag inte, men jag får väl göra så gott jag kan antar jag.

Ha en trevlig tisdag!

Later.

P.S. Jag kan ändå tycka att det vore betydligt smidigare att skicka ut mail i massutskick, alternativt ett brev hem om sådan information. Vissa kanske missar det, andra kanske glömmer sådan information.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken tur att du ringde då ju =P

2010-05-04 @ 11:41:02
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0