Skönt att inte vara lika fattig

Jag hittade pengarna tillslut! Jag hade lagt de i ena nätfickan på utsidan av ryggsäcken. Att jag inte tänkte på att leta i dem fickorna tidigare under dagen. Bra där, Anders. Bra där...
Direkt efter jobbet följde jag spontant med (snäppet motvilligt) till Riavallen och spelade två partin bränboll. Efter det en tur omkring på byn och sedan hem för att käka lite och duscha.

Snart ska jag väl kanske försöka sova och vila inför morgondagens jobb. Hoppas att måndagen varit trevlig! Sov gott!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kan till viss del hålla med dig. Det är en svår fråga och man vet inte riktigt vad man ska tycka!

2010-05-18 @ 10:58:15
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: ia

Åh, brännboll var ett tag sen man spelade. Blev lite sugen på det nu :) Även om jag knappt får iväg bollen, hehe.

2010-05-18 @ 13:18:47
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0