Twisted Feet

Goddag! Sitter på jobbet och inväntar gruppen som ska komma och bada. Egentligen är inte badhuset öppet idag, men det är kyrkan som bokat simhallen idag. Nu menar jag inte själva kyrkan (uppenbarligen) utan ett gäng ungar (tror jag) under ledning av några vuxna. Vi får se i alla fall hur det går. Om ungefär en kvart så är de nog på plats så jag måste fixa i ordning lite grejer innan.

Under tiden får ni spana in Twisted Feet från Talang 2010. Såg de för första gången i natt och jag måste säga: fan vad grymma de är! Ta en titt på detta klipp från semifinalen!



Later.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

hoho jag går i deras dansskola :D

2010-07-24 @ 01:02:51
URL: http://doitchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0