Why does it rain?

Big surprise: det regnar idag igen. Vad hände med ryssvärmen? Varför var den tvungen att fara iväg? Förhoppningsvis så kommer det en ny värme, en bättre värme med solsken som värmer oss alla. Tittar ut genom fönstret. Det regnar och blåser vilket antagligen gör att det känns som närmare minusgrader. Det är det jag antar i alla fall eftersom jag inte hunnit känna på vädret ännu, men det spelar väl ingen större roll. Eller? *öppnar balkongdörren och känner på vädret*

Okej, det var väl inte så kallt utomhus, men faktum kvarstår att det fortfarande regnar. Jag hoppas så in i norden (undviker svordomar av någon anledning för tillfället) att det verkligen slutar regna till kvällens fotbollsträning. "Är du känslig, eller?" "Är du gjord av socker, eller?" Ja. Jag kanske är det. I övrigt förstår jag inte varför det skulle vara kul eller givande att träna i regnet. Nåja, jag kanske bara är känslig. Ge mig några år till så kanske jag inte är lika känslig längre. Vem vet? Fram tills dess så kommer jag inte tycka om att träna när regnet faller.

I övrigt har jag inte gjort särskilt mycket vare sig igår kväll eller idag. Igår kväll var jag hemma och plinkade på guran ett bra tag samt surfade lite. Man behöver inte så mycket mer för att klara av en regnig kväll. Idag har jag legat och dragit mig under mitt påslakan i flera timmar på grund av att jag frös. Jag måste komma ihåg att lägga tillbaka täcket i påslakanet snarast. Har även hunnit äta frukost och surfat lite. Ikväll blir det antagligen fotbollsträning. Hoppas bara regnet försvinner så kan även jag glädjas mig åt fotbollen.

Ha en trevlig tisdag!

Later.

P.S. Jag kanske är gjord av socker. Funderar på om jag borde gå ut i regnet och testa...

Kommentarer
Postat av: Tobias

precis ;) inte kul om det blir tvärtom!

2010-05-25 @ 19:50:21
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: kaela

Tänk om man var gjord av socker ja!

2010-05-25 @ 20:54:45
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0