Hip Hop Happenings

Greetings from Santa Barbara! Är hemma betydligt tidgare än vanligt. Det är inte för att jag har fått en akut magsjuka eller något åt det hållet. Jag gjorde nämligen klart det andra omslaget i natt! Det innebar att jag kunde komma till lektionen, visa att jag hade gjort klart uppgifterna och sticka därifrån. Riktigt skönt!

Jag kan passa på att visa mitt omslag jag gjorde i natt.


Detta knåpade jag ihop mitt i natten. Tidningsnamnet är såklart påhittat. Typsnitten jag använde mig av i tidningsnamnet och i vänstra spalten är nedladdade från internet. Tittat man även noga innanför bokstäverna i Hip Hop Happenings så kan man se Vintergatan. Det har jag klippt in. Sedan har jag bara lagt till diverse effekter samt skapat spår där texten på höger sidan följer. Och streckkoden i botten var jag bara tvungen att lägga till.

Så ser den ut! För tillfället gör jag inte alls mycket. Sitter och vilar på maten. Jag överväger ett besök på gymmet. Det var alldeles för längesen jag var dit. Jag har varit upptagen med andra grejer, men det visste ni nog redan. Måste fixa en annan grej idag också för J 101 till imorgon. Ska försöka fixa det så fort som möjligt.

I övrigt hoppas jag att ni har det bra där hemma i Sverige!

Later.

Ps: Jag fick hjälp av brorsan med att få bort den gamla texten från headern. Nu ser det mycket bättre ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0