15 pictures from Fullerton, October 15-16

Medan jag är i skolan (antagligen, börjar tidigt på tisdagar) så får ni kolla på lite bilder från Fullerton för snart en och en halv vecka sedan. Jag lovade väl er att visa bilder, gjorde jag inte det?


The Channels crew på väg till Fullerton med buss. Hade jävligt ont i ryggen när vi väl kom fram. Jag antar att jag låg dåligt på resan.


Våran redaktionschef var väldigt morgonpigg.


Innan tävlingen i feature photos drog igång fick vi köpa käk från en sandwich-shop på skolan. Fy fan vad grisig den här mackan var! Grisig, fast god.


Vi fick band för helgen. Det vita med måltavlan var mitt pass för tävlingen, typ.


David, en kille som också läser foto & journalistik, gjorde mig sällskap under när vi var på väg att slutföra tävlingen.


Vi käkade middag på ett ställe som hette Cantina Lounge. Vi käkade bland annat nacho chips med salsa till förrätt.


Huvudrätten: Cantina Burger with Applewood Smoked Bacon and fries. Riktigt god!


Här är efterrätten som jag och en annan kille vid namn Erik delade på: glass med grädde, chokladsås och Oreokakor. Fy fan vilken sockershock jag fick!


Det var i denna byggnad som alla workshops höll hus. På lördagen deltag jag i två stycken föreläsningar. Jag somnade på båda.


Cody jobbar också på tidningen. Han skulle få anledning att fira senare under kvällen.


En annan cool kille: Brendan! Han har en speciell personlighet. Han kan möjligen bli stand-up komiker.


Grilled Chicken Ceasar på något random ställe. Rätt god!


The Channels crew väntar på prisceremonin.


Cody knep förstaplatsen i Opinion Writing! Därför var han glad.


Våran redaktionschef, James, tog hem en massa priser. Bland annat förstaplatsen i Tabloid Newspaper design.

Detta är bara ett axplock av bilderna som togs under den helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0