Crazy Little Party Girl

Jag vet inte hur många det är av er 90-talister runtom i Sverige som har hört Aaron Carters gamla dänga "Crazy Little Party Girl". Jag hade inte hört den på år och dagar (då jag gick i ettan om jag inte minns helt fel), förrän alldeles nyss. Shit vilken nostagikick jag fick! Ett leende satte sig direkt på mina läppar och jag kan bara tacka 90-talet för det!
Det som är coolt är att jag kommer ihåg segment från musikvideon också. Shit vad länge musik kan lagras i ens hjärna. Det är helt otroligt. Undrar vilka andra godbitar jag kommer att kommer kunna komma över under resten av min levnadstid? Det återstår att se.

Skit samma! Här kommer en riktig godbit från 90-talet! Enjoy! Texten finns i klippet för alla karaokefantaster.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken dålig låt! Har aldrig hört den förut!

2010-09-13 @ 13:04:33
Postat av: bitterfittan

haha aaron carter alltså



synd att han är så jävla ful nuförtiden

2010-09-13 @ 17:30:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anders

Kanske inte det bästa i skivspelaren, men så mycket nostalgi som jag finner i låten spelar det ingen som helst roll :P

2010-09-13 @ 20:47:02
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0