Damn, time moves fast!

Jag måste be om ursäkt för mitt bristande engagemang på bloggfronten. Jag är fortfarande sjukt otaggad på skolarbete, men det känns ibland som att det bara kommer mer och mer ju närmare slutet man kommer. Nåja, jag har fortfarande min plikt gentemot er läsare.

Så jag kommer ge er en riktigt kort sammanfattning av veckan som gått.

På tisdagen var jag på staff meeting och webdesign för att sedan chilla och träffa Daniel och Viktors vän Anna som kommit på besök. Senare på natten skypade jag med Anna.

På onsdagen gick jag på multimedian och hade lika tråkigt som vanligt. Gick hem för att fixa lite käk innan kvällslektionen i foto. På fotolektionen var det rätt chill. Sedan drog jag hem och sedan kommer jag inte ihåg.

På torsdagen gick jag på staff meeting och fick kritik, fast det vet ni redan. Jag hade ingen webdesign under torsdagen så jag passade på att dra till donken för att käka. Sedan var jag uppe hela natten för att vänta på att mina källor skulle svara.

Självklart gjorde jag det helt i onödan. Ena källan svarade till mig på lördagen och beklagade att hon hade missat min deadline. Jag skickade in min story i alla fall. Runt halv nio på morgonen sov jag några timmar.

På fredagen såg jag verkligen inte fram emot production. Jag vill bara göra färdigt mitt skit och sedan dra. Min editor och jag snackade lite om det. Hon nämnde att de inte hade fått in min story, vilket jag tyckte var väldigt skumt. Fast sedan sa hon en grej som skulle underlätta lite grann. Den typen av story jag skrev behöver tydligen bara en källa.

Självklart var jag vaken hela natten, helt i onödan.

Jag gick hem efter production, som drog över lite på tiden. Jag och Dan drog sedan ner till stan runt halv sjutiden. Anledningen? Vi skulle fara och kolla Jerry Seinfeld live på Arlington Theatre. Jag måste säga att det var riktigt nice! Han var mycket roligare än jag från början trodde.

På lördagen drog jag till Panda under dagen, och senare på kvällen hämtade jag Taco Bell för att sedan gå fest på Harbor Heights för att sedan dra till Jillians ställe och sedan hem. Avslutningen på kvällen var intressant.

På söndagen var jag på konsert på skolan. Daniel och Viktor spelade en av Daniels låtar. Sedan spelade Daniel, Viktor och Dan sista låten, en låt som de gjort. Riktigt bra performance av de! Sedan var det bara att gå hem och fixa med läxor jag inte hade pallat att göra under veckan.

På måndagen gick jag på multimedia en liten stund. Passade på att dra tidigare då Alejandra, min lärare, inte var på plats. Jag och Emil drog till stan för att fixa en fotouppgift och sedan käka på Panda. Det var fint! Sedan drog jag hem och fixade med lite läxor jag inte hann göra färdigt under söndagen.

På tisdagen gick jag på staff meeting och webdesign i vanlig ordning. Gick sedan hem för att sedan dra till donken och Albertson's på Mesa. Åkte sedan hem och började kolla 8 Mile med Eminem i huvdrollen. Fortsatte sedan på en rapport jag håller på att göra för en fotogrej som ska vara inne imorgon.

I skrivande stund håller folk på att lira beer pong. För ett tag sedan var ljudnivån ganska hög, men nu verkar det ha lugnat ner sig lite grann i alla fall.

Resten av kvällen/natten kommer spenderas till att försöka slutföra min rapport.

Jag ber återigen om ursäkt för mitt bristande engagemang på bloggfronten, men ni vet nog varför vid det här laget. Har mycket att tänka på just nu.

I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps: Om drygt en månad är jag tillbaka i Sverige! Det är helt sinnessjukt hur snabbt tiden har gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0